Sivut

sunnuntai 10. syyskuuta 2017

3 kuukautta DNRS-ohjelmaa - huikeat tulokset

Hei vaan! Käyn DNRS-polullani jo kohti neljättä kuukautta ja tällä viikolla onkin vietetty juhlaa yhteisössämme, koska menetelmä on ollut esillä useissa tiedotusvälineissä. Olemme saaneet lukea täysin ympäristöherkkyyksistä parantuneiden äidin ja tyttären haastattelun Helsingin Sanomissa, pohdintaa Hesarin Tiede-osiossa, katsoa Maria Nordinin vierailun Huomenta Suomessa  ja lukea kattavan blogipostauksen 6 kuukauden treenailun tuloksista. Nämä DNRS-ystäväni ovat parantuneet ja minä myös nopeaa tahtia. Olen yksi niistä kymmenistä ihmisistä, jotka ovat palanneet menetelmän aloituksen jälkeen töihin. 

Aiemmin minulla oli lukuisia ympäristöön liittyviä herkkyyksiä, jotka kaikki yksitellen poistuivat. Muistan kuinka aiemmin tulin kipeäksi tai huonovointiseksi ihan normaaleissa paikoissa ja toimissa, mutta treenaamisen myötä tunnen oloni hyväksi joka paikassa. Tätä on täytynyt mennä ihan todistamaan minulle aiemmin hankaliin paikkoihin, koska se on tuntunut niin uskomattomalta. Kerta toisensa jälkeen olen todennut että kyllä, se on totta.

Olen tosiaan palannut viime kuussa työelämään ja se tuntuu todella hyvältä. Teen täyttä päivää ja ensimmäistä kertaa elämässäni myös vuorotyötä. Työ on minulle nyt lahja ja olen onnellinen saadessani tehdä minulle tärkeää työtä, jolla on suuri merkitys. Vielä vuosi sitten olin pitkälti vuodepotilas ja käytännössä menettänyt suurilta osin toivoni. Elämäni pyöri samaa ympyrää. Lääkärissä käyminen oli minulle yhtä tavallista kuin aamupalan syöminen, ja olin pitkäaikaisesti, kroonisesti sairas. Kuitenkin tiesin että jossakin vaiheessa se minun hetki tulee, ja se todellakin tuli ja isosti. En ollut aiemmin valmis DNRS:n kaltaiseen muutokseen ja itseasiassa aivan alussa nauroinkin ja sanoin "Ei mun juttu!"

Kuitenkin uteliaisuus sai minut kokeilemaan ja näiden viikkojen ja kuukausien aikana sen lisäksi että olen ymmärtänyt miten aivot toimivat ja kuinka ajatukset luovat todellisuuksia ja tuntemuksia meidän kehoomme, olen kasvanut henkisellä tasolla aivan ihmeellisellä tavalla. Minussa, kehossani ja elämässäni on tapahtunut isoja, hienoja asioita ja nautin niistä todella paljon. Aluksi nimettyjä haasteita ei enää suurinta osaa ole ollenkaan ja olen tällä hetkellä terveyden ja hyvänolon lähteillä. Käytännössä kiedon itseni iloisiin ja onnellisiin muistoihin, joista saan voimaa maadoittua hyvään oloon myös tässä hetkessä. Nyt kun uutiskynnys on ylittynyt, on menetelmä kohdannut myös epäluuloa, ei hätää, sekin kuuluu prosessiin!


Elän nyt täysin normaalia elämää, päinvastaista kuin esimerkiksi vielä vuosi sitten. Käyn töissä, opiskelen gerontologiaa, liikun ja harrastan, kirjoitan kirjaa. Olen vegaani, eli syön vain kasvisperäistä ruokaa ja sekin on minulle luonnollinen valinta. Terveydenhuollon suurkulutus vaihtui treeniin, joka toi minulle tasapainoa, rauhaa ja täyttymystä. Kaikki ympäristöön liittyneet reaktiot ovat poissa. Olen vapaa, ja elän aktiivista elämää, koska osaan ja uskallan pysähtyä.

Muuttuneet asiat:

- ympäristöön liittyneet herkkyydet ovat poissa
- hajuaistini on palannut normaaliksi
- kemikaaliyliherkkyys on poistunut
- kehoni on vahva ja terve
- immuniteetti on hyvä
- paremmat, sikeät yöunet
- energiatasojen paluu normaaliksi
- murehtimisen loppuminen
- rauhallinen mieli, iloinen mieliala
- masennuksen poistuminen
- yleinen tyytyväisyys elämään
- rankan liikunnan aloittaminen uudestaan
- paluu työelämään uuteen työhön ja vuorotyö
- luovuuteni on vahvistunut
- vegaaniruokavalio
- nauran todella paljon, joka päivä
- nautin ja luotan elämään uudella tavalla
- henkinen kehitys on tullut tärkeäksi
- käsitys vammaisuudestani on muuttunut todella positiiviseksi

Tänään olen iloinen ja onnellinen valinnastani ja odotan innolla 6 kuukauden bootcampini täyttymistä. Koska matka on vaihteleva, ei lineaarinen niin veikkaan että harjoittelu jatkuu vielä sen ylikin. Se ei haittaa, koska treenaus mahdollistaa minulle täyden, kauniin ja iloisen elämän. Olen taas se sama Elisa kuin olin 10 vuotta sitten perusterveenä. Näen tulevaisuuteni mahtavana ja ymmärrän nyt että jokaisella ajatuksellamme on suuri vaikutus. Siksi visioin voimaannuttavia asioita ja mietin mitä kaikkea teen kun olen täysin terve. Yksi keskeinen asia, joka tuo minulle energiaa on että ajattelen että jotain tosi mahtavaa on juuri tapahtumassa. Siinä kutkuttelevassa fiiliksessä on hyvä viipyä monta kertaa päivässä.



Koen nyt olevani taas iloinen, avoin ja rohkea oma itseni. Tiedän että toipumisellani tähän pisteeseen on ollut monia tekijöitä. Olen ollut uudessa, erittäin onnellisessa parisuhteessa lähes vuoden ja tänä aikana moni niistä uskomuksista ja ajatuksista on korjaantunut, joita ennen kannoin mukana. Osa teistä lukijoista ehkä muistaa, kuinka koin paljon surua miessuhteissani ja mietin kelpaanko. Kelpaan, todellakin. Kaikki on lähtenyt sisältäpäin ja ulkoiset tai keholliset asiat ovat sitä myötä myös muuttuneet. Aiempien tilanteiden johdosta sain esimerkiksi henkistä tukea monta vuotta, mutta nyt voidessani niin hyvin on tullut aika irroittautua siitäkin. Olen todella ylpeä itsestäni ja onnellinen. Ihan koko sydämestäni tunnen kuinka hymyni on täysin aitoa. Olen muuttunut ihmisenä, ja se matka jatkuu vielä. Olen lähentynyt perheeni ja ystävieni kanssa uudella tavalla. Olinkin tasainen, tyytyväinen ihminen enkä räiskyvä tuuliviiri. Koen olevani vapaa, niin oireista kuin ajatuksistakin. Olen myös antanut anteeksi täydellisesti vanhat asiat sekä itselleni että muille. Näen nyt uudella tavalla, ja se on kaunista.



Jos vielä mietit voisiko DNRS:menetelmä auttaa sinua, olen ottanut tiivistelmää Marian blogista


Miten pääsen alkuun?

  • DVD-kurssin voi tilata tästä
  • edullisin setti on kokonaan suomennettu
  • settiin kuuluu suomenkielinen harjoituskirja ja 8 DVD:tä
  • edullisin setti lähetetään Suomesta, siihen ei tule päälle veroja tai tullimaksuja
  • kurssin voi käydä myös paikan päällä, kursseja järjestetään ympäri maailman
  • kun DVD:t on katsottu ja DNRS-periaatteet on omaksuttu suosittelen liittymään DNRS Finland-ryhmään Facebookissa (kannattaa laittaa viestiä minulle, niin voin lisätä ryhmään)
  • Facebook-ryhmässä jaamme treenivinkkejä, saamme treenikavereita ja järjestämme DNRS-tapaamisia

Kenelle?

DNRS sopii monien sairauksien ja terveyden häiriöiden hoitoon:
  • lisämunuaisten uupumus
  • allergiat (siitepöly, eläinallergiat, ruoka-aineallergiat)
  • ahdistus
  • masennus
  • astma
  • keskushermoston yliherkkyys
  • liikeyliherkkyys
  • raskauspahoinvointi
  • krooninen väsymysoireyhtymä
  • krooninen kipu
  • aivosumu
  • sähköyliherkkyys
  • fibromyalgia
  • ruoka-aineyliherkkyydet
  • krooniset päänsäryt
  • unettomuus
  • ärtyvän suolen oireyhtymä
  • vuotavan suolen syndrooma
  • lymen tauti, borrelioosi
  • homeyliherkkyys / homesairaus
  • monikemikaaliyliherkkyys
  • paniikkikohtaukset
  • post traumaattinen stressioireyhtymä
  • iho-oireet (ekseema, ihottumat)
  • krooninen hiivatulehdus
  • valoyliherkkyys
  • synnytyspelko


7 kommenttia:

  1. Olen seurannut pitkään blogiasi ja aivan upeaa lukea kuulumisiasi! Onnea todella paljon! Olet tehnyt uskomattoman matkan ja nyt voit erinomaisesti. Näissä kuvissa säteilet oikein hyvää oloa. Toivon sinulle kaikkea hyvää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minttu! Siitä että olet lukenut blogiani ja kommentoinut, siitä tulee hyvä mieli. Hyvää syksyä sinullekin :)

      Poista
  2. Hei,

    luin tästä DNRS:stä Helsingin sanomista ja minulle paketti tuli viime viikon torstaina ja olen kuin ihan eri ihminen.

    En edes itsekään tiedä, että mitä tapahtui, mutta väliäkö sillä, koska hymyilen ja olen saanut sinun laillasi ilon takaisin elämään ja vielä isoina annoksina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri näin, eikö olekin mahtavaa? Olen onnellinen puolestasi :)

      Poista
  3. Hei, luin blogi tekstisi kun itselläni on treenaaminen edessä, odottelen materiaalia. Altistus oireet pahenevat kokoajan hurjaa vauhtia. Siskoni paranemista vaikeasta home altistuksesta ja kemikaaliyliherkkydestä on ollut ihanaa ja uskomatonta seurata. Ihana lukea tämmöisiä tarinoita lisää. Kaikkea hyvää sinulle! -Toivoa on sittenkin <3

    VastaaPoista
  4. Hei kaikki siellä, toivon, että te kaikki olette kunnossa? Nimeni ovat rouva Melissa Nicholas, olen kotoisin Kansasista, muutama kuukausi sitten olin imeytynyt huonoon taloudelliseen tilanteeseen, ja tarvitsin kiireellisen lainan laskujen maksamiseksi ja jalkojen palauttamiseksi taloudellisesti, koska pankkini kieltäytyi nykyisestä taloudellisesta tilanteesta antamaan minulle lainan, joten minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin etsiä vakuudettomia lainoja verkossa, tutkimukseni aikana olin petoksen uhri, ja menetin lähes 750 dollaria, ja olin enemmän vaikeuksissa ja melkein annoin ongelmia jopa toivoo saavansa lainan, kunnes löysin postitse postitse lähetetyn online-postin Charlestonin osavaltioista, joka todistaa, kuinka hän sai $ 50 000 Kathy Finance Inc: ltä sen jälkeen, kun hän oli lukenut viestin. sähköpostitse: (kathyrichardfinance@hotmail.com) yhteydenotot, jotka on jaettu postitse, minun vakuudettoman lainan 350.000 dollarin pyyntöni hyväksyttiin 72 tunnin kuluessa pyynnöstäni ja laina maksettiin pankkitililtäni ilman laiminlyöntiä.

    Haluan ilmaista syvällisen kiitollisuuteni ja neuvoa myös lainanhakijoita siellä olemaan hyvin valppaita, koska siellä on monia huijareita, joiden ainoana tarkoituksena on pettää viattomat lainanhakijat, joten teidän on oltava varovaisia ​​ja valppaita. jotka tarvitsevat lainaa Suosittelen Kathy Finance Inc: tä, voit ottaa yhteyttä yritykseen sähköpostitse: (kathyrichardfinance@hotmail.com)

    Kiitos, että olet lukenut todistukseni, toivotan teille onnea.

    teidän,
    Melissa Nicholas.

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista