Sivut

maanantai 19. syyskuuta 2016

Anna minulle kaikki

Anna minun katsoa syvälle silmiisi, nähdä enemmän kun muut. Tarttua käteesi illalla ja nukkua kiinni sinussa, nousta kanssasi seuraavaan aamuun. Ottaa kaiken raivosi vastaan, nähdä itkusi ja kuulla huutosi.

Aja kanssani nauraen kuoppaista tietä kun vatsasta ottaa kaarteessa. Tippua kanssasi laiturilta viileään veteen, kirkua korkealla mäellä ja huhuilla tunnelissa. Ota minusta koppi jos satun kaatumaan. Anna minun näyttää mitä todellinen rakkaus on, vaikka se pelottaa.

Kyllä minä osaan ja sinä osaat, rakastaa. Ota minulta kaikki ja anna takaisin - tai jos et niin ota ainakin. Sido meidät kiinni toisiimme vahvasti. Minä olen jaloissasi polvillani ja katson sinua ihaillen. Annan sinulle kaiken, salaiset toiveesikin ovat minulle totta.

Mennään, varmoin askelin, ei astuta taaksepäin. Minä pidän kiinni niin, ettet sinäkään irroita. Katson arpiasi ja mietin mitä ne sinusta kertovat. Oletko enemmän rikki kuin minä, oletko silti aina vahvempi?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti