Sivut

keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

Seksiruno

Saanhan minäkin olla seksikäs
Tai en minä saa
Minun kai pitäisi odottaa sisällä kunnes ilta hämärtyy ja ihmiset ovat menneet
Etteivät he järkyty tai pelästy


Sillä vammaisuudessa ei ole mitään seksikästä
Ei kolisevassa kepeissä
Ei kieroissa tikkujaloissa
Ei kuolavanassa suupielessä
Ei asumisyksiköissä, avustajissa

Kerran seisoin alasti miestä vastapäätä
Taidat olla hidas sängyssä, hän sanoi
Sillä kerralla jäi saamatta, harmitti.
Hänelle jäi muutama sananen siitä, kuinka naisia tulee kohdella.

Minä olen seksikäs
ja kelpaan monelle
En vain säälistä, vaikka niinkin luulevia on monta
Halusit sitä tai et
Eniten kelpaan itselleni
Eikä minun haluttavuuteni ole kiinni täydellisestä kävelytyylistä tai virheettömistä aivoista

Olen yllättynyt ja minut on yllätetty
Olen kokeillut rajoja, maistanut kipua
Nautinto on häilyvää

Kerron salaisuuden
vammainen voi olla vaikka nymfomaani!
Vammainen jahtaamassa seksiä, hyi.
Vai onko sittenkään?
Seksuaalisuus on naamioitu siihen pystyvien etuoikeudeksi,
kuin se ei olisi vammaisille kuuluvaa
Mutta se on, halusit tai et.


4 kommenttia:

  1. Hyvä Elisa!! Olet upea nuori nainen.

    VastaaPoista
  2. Kaikkea hyvää. Löperö jaloistaan ja kivulias voi olla ilman sitä CP-osastoakin. Itse törmäilen tai tukeudun välillä seiniin. Keppiin turvaudun lähinnä kotona ollessani ja erityisen huonoina päivinä. Omat vaivanikin pohjimmiltaan synnynäisiä, vuodet ja kilometrit vaan pahentaneet. Sinnitellään.

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä ihmisellä on vamma jos yrittää sulautua massaan olematta oma itsensä. Sussa on iloa ja sen kautta voimaa!! Anna sen näkyä äläkä kadota sitä koskaan.

    VastaaPoista